e-handel

Du som redan är inskriven(kostnadsfritt) laddar lättast på ditt elevsaldo via din Elevcentral under fliken "Ekonomi". Pengarna kommer då direkt in på ditt konto och kan nyttjas utan dröjsmål.

Du köper enkelt önskat körpaket genom att ladda på ditt elevsaldo med det exakta beloppet som körpaketet kostar. Systemet kommer då automatiskt att aktivera ditt körpaket vid nästa körlektion. Om du redan hunnit ta en körlektion som ännu inte är betald så kommer denna automatiskt att ingå i ditt nya körpaket.

Om du dessutom betalat in för Teoripaket så får du ett SMS med inloggningsuppgifter under nästkommande arbetsdag. Skulle du mot förmodan inte ha fått något SMS ber vi er att kontakta oss via info@lommastrands.se

Det går även bra att betala via Bankgiro, tänk på att det tar ca. 5-10 arbetsdagar innan pengarna syns på kontot. Kom ihåg att ange elevens personnummer i fältet för meddelande på din bank.
Lomma BG: 5386-1613
Polhem(Lund BG:336-0567
Spyken(Lund) BG: 5230-6305
Stationen(Lund) BG: 190-4903

Här kan ni se och boka våra första lediga körtider. Välj önskat kontor och därefter "Personbil" för manuellt växlad bil eller "Personbil automat" för automatväxlad bil.

Här nedan kan ni se våra kommande kurser för Introduktionskurs eller Risk1:an för samtliga kontor.